the tragedy starts from the very first spark, losing your mind for the sake of your heart.

Tänkte att man skulle påpeka en sak (som så många andra redan påpekat). Det är fint väder ute och ljust, vilket gör mig glad. Man känner sig på något sätt mer levande då och man får alltid för sig att oväntade saker kommer hända. Men vilket sällan händer. Men bara att ha känslan är rätt ju fint. Jag stör mig inte ens särskillt mycket på att jag på något vis råkat radera ca 98% av mina foton från 2008... Det måste man ju tolka på ett bra sätt?
Jag har också undrat över en till sak den här kvällen. Vad är det egentligen som finns i min mage?
Snart ska jag ta lite nya bilder på saker som kan pryda min blogg också, det känns helrätt. Men nu är det bäst jag duschar, annars är risken att det inte alls blir av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback