vaffelfezt





Sitter och äter Ahlgrens bilar och salta kex. En mix som faktiskt var godare än den låter. Bilderna ovan är från våffeldagen och våran nya tradition "Vaffelfezt i betongen" då vi åt våfflor och hade det mer än trevligt. Jag agerade Vaffelfrau och Anna sprang mest runt i handuk, men som sagt det var trevligt. Igår hade jag med trevligt, det började med en härlig massage vilket ledde till att den billiga ölen på Bona hade lite större inverkan på mig än vanligt. Sen åkte vi in till stan och CB, som vi döpt nya innestället till. Och jag tänker inte säga vad det står för. Men i alla fall, kvällen var fin trots mixade känslor om saker och ting. Ikväll är det earth hour och jag ska titta på folk som sjunger utan mikrofoner och kanske bli bjuden på en och annan öl?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback