a very scientifically advanced hot mama.


Igår var en lång dag - fast på ett bra sätt. Det var ju faktiskt bal och dagen blev, enligt mig, bättre än väntat. Vi var galet snygga och galet trevliga. Ska göra ett till inlägg ikväll med bara bilder så alla kan se och bekräfta i alla fall våran snygghet. Så den här bilden är bara en teaser. Älskar min väldigt seriösa ansiktsmin och det faktum att man kan se min underbara solbränna på armen. Men vad hände under kvällens gång då? Jo, man gjorde av med pengar i baren, man åt en massa mat, man dansade, fick veta att Soran Ismail är väldigt trevlig och sånt som anses vara vanligt för the prom night.
Idag det varit en kort dag. Jag har tittat på filmer med Ida, och kom hem för en stund sen. Green Street Hooligans och Rädda Willy 2 blev det denna gång + lite om nom nom från affären. Och det är i princip allt jag gjort.

Kommentarer
Postat av: jessica

fina!

2010-05-16 @ 18:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback