if I were a fish and you were a puddle.



Har lämnat in mitt slutgiltiga projektarbete nu. Det var inte så kul. Eller det var väl inte tråkigt heller, men jag menar att det kändes som jag var klar första gången jag lämnade in det (hoppas någon fattade det jag just försökte beskriva). Annars peppar jag huvudstad på tisdag och opeppar skrivandet av engelskaessä imorgon. Har varit hos pappa i helgen, försökt jobba ihop lite pengar. Lyckades dock inte så bra som jag tänkt mig på grund av regn, men lite cash blev det väl. Lagom lång summering på lagom lång helg. Nu ska jag laga lite svartavinbärsté och sedan, dricka upp det. Och just det, jag har bäddat nytt i min säng - om nom nom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback