once you cross the line, will you be satisfied?

Alltså, hur underskattat är det inte att dansa? Jag menar dans som man utför ensam i sitt rum då ingen ser. Då man faktiskt vågar dansa precis så som man har lust att göra. Det är så underbart roligt och jag tycker att folk bör göra det mer. Men anyway, idag var ju jag på besök hos min doktor. Jag kollade upp ca 3 av mina 1782 födelsemärken. Det resulterade i att jag på måndag ska ta bort dem 3... Jag trodde verkligen inte att det skulle hända så snart! Hade fått för mig att väntetider på sånna här grejer kan ta ett tag, men icke! Kommer vara skapligt nervös. Annars har jag lite ångest för imorgon med, då jag ska ha terminsprov i engelska C. Samma terminsprov som jag helt glömt och som jag också glömde böckerna till i skolan, heheh. Jag känner att jag är på topp! Men nu ska jag äta rabarberpaj som mami gjort.

Här är föresten en väldigt bra låt att dansa ohämmat till, klick!

Kommentarer
Postat av: unni

omg vem är din doktor? vill så gärna ta bort min leverfläck på halsen!

2010-05-18 @ 19:58:36
URL: http://svefn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback