twistin' the night away.


Okej då har man alltså börjat sin studentvecka. Än så länge har det helt klart varit över förväntan - vilket är helt galet positivt i det här fallet. Började på Harry's i fredags då vi alla var lite extra finklädda. Sedan var det lördag vilket firades med att vara pirater på Hugo's. Igår, söndag var jag klädd i svart soppsäck-jumpsuit och tanken var att det skulle spelas ölbrännboll, men för mig blev det bara öl. Men vad händer idag då? Jo, det är sjukhustema på Hugo's, men jag är inte den som är den, utan jag chillar hellre vid Varamon med en engångsgrill och fina klassisar.

Idag tog jag också bort stygnen på ett av mina sår. Det var roligt och såret ser ut som en stjärt. Men jag kan dock inte visa med bilder för det sitter massa plåster över just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback