54.



Här är några få bilder från Stockholm igår. Det var fint. Fint väder, fin dag - trots trötthet och dåliga lokalsinnen. Magnus Betnér var inte fel heller, är fast besluten att han och jag skulle vara perfekta för varann om jag var sådär en 10 år äldre och 20 centimeter kortare. Efter en relativt irriterande bussresa hem var jag ganska trött vilket resulterade i att ag försov mig i morse. Tog då beslutet att dissa skolan helt. Känner mig nu ganska så ensam faktiskt. Men det kanske blir så efter en hel dag av nacksmärtor och TV-tittande... Men hade fått ett mail från hultsfred X igår som gjorde mig på lite bättre humör; bara 55 dagar kvar till festen.

Kommentarer
Postat av: k

måste seriöst öva på att le ser jag...höm

2010-05-13 @ 13:46:47
URL: http://kattblues.blogg.se/
Postat av: elin

så himla fint!!!!!!!!

2010-05-14 @ 19:32:55
URL: http://hungryandalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback