yours to keep.

             

Planerar på att lägga mig tidigt idag. Inte för att sova, utan för att kolla lite på TV, dricka té och ha allmänt mysigt on my own. Det är ju tydligen säsongsavslutning på True Blood idag med sa Mathilda till mig. Känner att det krävs noggrant tittande, jag menar det är ju det 6igaste jag upplever om dagarna nu för tiden, heh. Har börjat få lite second thoughts om hösten med. Tänk om det är så att jag faktiskt inte kommer in på någon av de utbildningar jag sökt? Vad tusan ska jag göra då? Det är ju i alla fall tur att jag får göra en redovisning om Bob Dylan på Kultur- och idéhistorian, så jag får en anledning till att sitta och titta på massa fina bilder på mannen. Satt och tröck i duschen förut och det funkade - jag fick igenom 8 mm spiralen i öra, w00t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback