just don't need it anymore.

Har legat ute på balkongen ett tag och dregglat på den trejde Harry Potter boken, som jag bestämt mig för att läsa igen. Fast blev kanske inte så mycket läsa eftersom jag somnade där i solen. Men i alla fall, Valborg i fredags, vilket var mysigt! Jag lyckades nog nå upp till mina rätt höga förhoppningar genom att inte tänka på det så mycket. Ska lägga ut lite bilder sen med, som jag snor från Elins kamera som ligger här brevid mig. Men det får bli i ett eget inlägg tror jag. Känner mig dock inte så pepp på att gå till skolan imorgon för att ha naturkunskap i två timmar och engelska i två timmar och fler lektioner. Men får lägga fokus på att längta till veckan med två Stockholmsbesök och en dag då jag får springa runt i balklänning och dansa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback