was looking for love - any love from anyone.


Usch vad jag är uttråkad just nu. Ända sen jag kom hem, vid ca 12.00, så har jag suttit vid min data och gjort skolarbete. Visst har jag fått mycket gjort, men nu är jag trött på det och jag är inte ens klar med hälften. Det värsta är att allt blir relativt dåligt med. Jag kommer skämmas över det jag lämnar in de sista veckorna nu. Fast i och för sig har jag nog gjort det hela året. Känner att jag hellre skulle vara ute idag och åka longboard, även om jag inte har någon. Men jag är inte den som är den. Idag har jag namnsdag kom jag på förut när jag kom hem. Det är Karolina idag, vilket jag bland annat heter i andranamn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback