put your paws up.

Känns som man har fullt upp nu för tiden. Mycket på grund av att jag fortfarande har saker kvar att göra från förra kursen och lite för att vi har fått fler uppgifter i nya kursen. Så väldigt mycket att göra, väldigt mycket att läsa, väldigt mycket att se och väldigt mycket att skriva. Och allt ska vara klart innan fredag så jag kan slappna av i helgen när Elin och Mathilda kommer hit och hälsar på! Nu ska jag duscha av svetten från afrikanska dansen jag var på nyss, sen ska jag laga matlåda och efter det ska jag och Ida2 mumsa i oss den delikata kladdkakan hon har bakat så snällt. Bilden är från helgen, saknar mina gosiga kissar.

Kommentarer
Postat av: jessica

vill gosa in mig i hennes lilla mage

2011-04-06 @ 14:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback