I make sure to show him all my teeth.

Tog mig tid att göra en riktigt lyxig frukost. Fast det gör jag ju iofs nästan varje morgon. Men den blev ganska imponerande med tanke på att jag är en fattig student. Det där bruna som ser lite ut som bajs är föresten kladdkaka - i särklass bästa ingrediensen till en bra frukost. Det kaskadregnar i Skövde idag med, om någon har missat det. Hela dagen har det regnat och jag gissar på att det inte kommer sluta på ett tag heller. Jag tycker det är helt okej. Då kan jag sitta inne i lägenheten och mysa, lyssna på Billie the Vision samt plugga utan några problem. Måste dock gå in till stan snart för några ärenden på banken. Får se hur det går.I

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snygga assietter! ;)

2011-08-21 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback