love can hardly leave the room.

Sitter och läser mail från skolan, vilket gör mig ganska deprimerad. Jag är trött och vill ta en paus från skolarbete, men det går då inte - har kompletteringar upp till öronen, igen. Om fyra timmar sitter jag på ett tåg mot Stockholm. Där ska jag möta min pappa och min syster för att sedan ta båten till Estland. Ska fita jul där i år, om jag inte sagt det innan. Ganska udda, men ändå ganska skönt. Slipper hela svensk-jul-tjatet osv osv. Sen är det ju Linköping och Brighton och allt det som gäller. Kommer inte tillbaka till Skövde på nästan 3 veckor. Kommer sakna min lägenhet, att sova i en riktig säng. Kommer sakna Daniel.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Och vi kommer sakna dig.

Jag har också kompletteringar... God jul på oss!

2011-12-26 @ 21:56:38
URL: http://roosaspik.blogg.se/
Postat av: ida

usch, vi får sätta os ned med dom efter nyåret och allt det! har en del kompletteringar att skriva med genus i tankarna - tänkte att du skulle vara en bra hjälp där hih.

2011-12-27 @ 11:22:59
URL: http://teethmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback