nu när helgen v 48 tagit slut.

Helgen vecka 48 blev kanske inte lika festlig som den ska vara. Ida blev sjuk och kunde inte komma hit. Unni var trött och ville inte komma hit. Så det blev kanske inte så pepp. Men Evelinas 20-årskalas hände ju i alla fall, och det var ju trevligt och festligt. Just nu, såhär måndag morgon, sitter jag och äter risgrynsgröt och ska snart klicka upp SVTplay och se senaste avsnittet av julkalendern, som i år faktiskt är helt okej bra än så länge. Klockan 8.00 börjar skolan och en ny kurs som det inte finns någon absolut motivation till. I alla fall inte från min sida.

Kommentarer
Postat av: unni

haha, vilken dissare jag låter som då.

2011-12-05 @ 07:54:47
Postat av: ida

ja unni, när man dissar blir man en dissare :3

2011-12-05 @ 09:48:27
URL: http://teethmarks.blogg.se/
Postat av: ida

jag kommer när jag är frisk!

2011-12-05 @ 13:02:09
URL: http://nintendochock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback