365 dagar Pt5.

Augusti började alltså med en bilresa tillsammans med Jonas, Filip och Oscar. På väg mot småland och Emmabodafestivalen. Som även den festivalen blev en positiv överraskning. Jag tog ett antal roadtrips till Skövde och fick också veta att det var där jag skulle spendera tre av mina kommande år. Jag plockade blåbär, jobbade ihop pengar till bussbiljetter och packade ner mitt dåvarande rum i flyttlådor. Åkte till Göteborg för att plocka skräp på Way Out West, för att se Håkan Hellström och för att bo hos Jessica och Mathilda i deras nya lägenhet. Jag och Ida2 fick efter mycket letande någonstans att bo i Skövde, jag var rastlös och ville flytta så snabbt som möjlgt och jag tog farväl av min dåvarande hemstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback