365 dagar Pt6.

När september hade börjat, hade jag också börjat ett så kallat nytt liv i en ny stad. Mitt och Ida 2s lilla kollektiv fick en ny tillfällig medlem - Rebecca flyttade in på drottninggatan. Vi började även lära känna resterande delar från våran nya klass mer och mer, mycket tack vare nolleveckan. Vi upptäckte hur underbart det var med onlinepizza och hur svårt det var att tvätta på egen hand. Vi drack kvar-från-förfesten-öl och rökte Lucky Strike på våran gemensamma balkong och njöt av den sista sommarvärmen. Jag saknade mina katter, upptäckte också hur det känns att ha ett schema à la högskolan och så röstade jag också för första gången. Jag lärde mig att använda både systemkamera och photshop på riktigt, jag gjorde min efterlängtade dermal anchor och satt i mitt fönster när vädret tillät det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback