I know something you will never know.

Det är väldigt tydligt när jag och Ida2 inte har något att göra. För då äter vi, äter och ser på film. Jag inser verkligen hur innehållsrikt mitt liv är när jag sitter och skriver om det såhär. Bådar ju också gott till när jag blir 20 - undrar vad jag kommer köpa istället för mat då liksom? Jag vet heller inte hur, eller vad jag ska göra för att ändra på den saken. Tror jag måste jobba en del på min spontanitet och typ, min fantasi kanske..? Det är ju i alla fall kul att jag och Ida2 har fått låna hennes föräldrars bil den här veckan, och nästa för den delen. Känns ju som om man har det lite roligare när man kan cruisa.

Kommentarer
Postat av: filip

snart så kommer ni alltid ha något att göra, ska köpa uno och rödvin och våldgästa er

2011-02-19 @ 20:27:10
URL: http://klimatforandring.blogspot.com/
Postat av: ida sv

aw, bara tanken gör mig klaaaaad!

2011-02-20 @ 00:02:33
URL: http://teethmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback