man glömmer att nätterna är korta.

Jag är hungrig nästan hela tiden. Jag tror det är mask i magen, men Unni gissar på vanliga cravings. Jag hoppas hon har rätt och inte jag - det skulle vara snuskigt på ett minst sagt dåligt sätt. Usch! Nu kom Ida2 och Calle the dog hem från deras promenad. Dem verkar ha blivit aningen trötta på att promenera med varandra. Eller Ida2 i alla fall, Calle the dog har nog inte den förmågan. He loves life liksom. Eller det är vad jag har hört. Nu göra Ida2 mat till sig själv också, får mig att bli ännu mer hungrig! Ska nog fixa lite mat. Och en dusch behöver jag nog. Samt packa seglarsäcken - för imorgon är det ju Motala/Norrköping/Linköpingsdags.

Kommentarer
Postat av: ida

roadtrip!

2011-02-24 @ 21:30:58
URL: http://nintendochock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback