365 dagar Pt4.


Studentveckan fortsatte in i juni, med teman som kanske inte var dem mest innovativa men som inte gjorde något ändå. Inte långt in i juni kom också den stora händelsen - studenten. Då hela dagen mest bestod av att skratta, men även gråta. Också en sådan dag som jag aldrig kommer glömma. Jag och Elin tog cykeln och kvällsbadade i Boren, jag tog bort de sista stygnen från födelsemärkesoperationerna och jag som inte lyckades hitta något jobb anställde mig själv hos min pappa där jag mest klippte gräs och oljade altaner. Det var ett antal parkhäng, båtutflykter, solande på Ida2s altan och våran kronprinsessa gifte sig med sin prins. Vi firade midsommar hos Hannes för andra året i rad, och målade camp-flagga till ett Hultsfred som aldrig hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback