365 dagar.

Jag har kommit på att 2010 var ett av dem bästa åren. Tror också jag nämt det i bloggen tidigare. Så, tänkte därför sammanfatta mitt fina 2010 i bilder och text. Men tar det en månad i taget, alltså en månad varje dag - för att undvika overkill. Men just idag blir det faktiskt tre eftersom dem är korta.


2010 började liksom 2011 med Mad Med maraton. Annars var januari mest kallt vad jag kommer ihåg. Jag gosade med mina katter och åkte buss nummer 520 till skolan cirka 5 dagar i veckan. Jag såg Avatar mer än en gång på bio och började töja mitt öra som på grund av kylan inte gick så bra. Jag började också att träna på gym, i hopp om att få tillbaka konditionen och musklerna jag en gång hade.


Februari och mars passerade. Jag fick virus på min dator, åkte på världens bästa klassresa till Rom, var stressad över projektarbetet som skulle lämnas in och påbörjade mitt liv 19åring. Det var vaffelfezt i betongen, tvångsrenovering av mitt dåvarande rum, earth hour och inte minst musikcafé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback