räkna IQ min vän, siffror och tal.

Igår var jag hurtig med Evelina och Rebecca och bakade småfranska. Ja, bröd alltså. Det blev gott, så det var ju bra. Snart ska jag gå ner några trappor till Evelina så vi kan diskutera seminarie till i eftermiddag. Som det är nu så kan jag inte säga att jag känner mig så förberedd. Men låtsas kan man ju alltid. Nästa vecka är det tenta som gäller och jag ska ge min själ till skolan. För övrigt så får jag pengar imorgon och har då planerat att handla något fint. För fin är det sista jag känner mig just nu.

Kommentarer
Postat av: kajsa

äh, du är ju alltid fin!

2011-11-24 @ 11:49:01
Postat av: unni

what kajsa said.

2011-11-24 @ 12:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback