what's happening with you and him?

Hade idag planerat att vara lite hurtig och produktiv. Med hurtig menar jag träna, och med produktiv menar jag göra massa saker som behöver göras till skolan. Har dock inte gjort något riktigt ordentligt än... Fast, är inte helt misslyckad - har fixat med CSN. Så tror det kommer ramla in lite pengar nu i veckan. Vilket passar jättebra inför min Värmlandsturné nu i helgen. Men nu ska jag nog ta mig en macka och läsa lite texter, sen ska jag fan träna. Satsa på träningsvärk imorgon, ja.

Kommentarer
Postat av: e

hej cool blogg, gå gärna in på min ;););););););););););););)

2011-09-27 @ 17:40:36
URL: http://ctrlaltdeletemyheart.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback