1237

Här kommer äntligen lite bilder från mitt nya rum. Har tagit ett tag att få iordning, även om det är en del kvar att göra! Köpa hyllor till exempel, som jag ska göra om jag får mina pengar någon gång. Att leva i 3 månader utan riktig inkomst är inte lätt kan jag säga. Inte så kul heller för den delen. Men snart ska väl studiebidraget börja trilla in igen som tur är, men även lite pengar från mitt lilla extrajobb. SOM jag förresten ska på introduktionskurs till nästa vecka, pirr i magen! Kanske återkommer med bilder från resterande lägenhet, men än så länge har vi ganska stökigt...

Kommentarer
Postat av: unni

haha, alltså tavlan utan något i <3

2012-08-28 @ 13:19:36
Postat av: ida

hah, skön detalj liksom

2012-08-28 @ 16:39:28
URL: http://teethmarks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback