den obligatoriska innan-resa-stressen.

hej vad allt går dåligt idag, hittils. Jag skulle efter frukosten gå till skolan för att ckecka in mig och Daniel till flyget imorgon samt skriva ut våra boarding pass. men väl där har jag ju helt totalt glömt att man skulle ha med passnummer och liknande uppgifter!! Bådas pass låg alltså i våra vardera lägenheter. Jobbigt! Sen fanns en lite flik, som hette "betalning". även det fick mitt hjärta att hoppa - HAAR jag inte betalat?! Men ja, eftersom jag inte kunde gå vidare till den fliken så har jag ju ingen aning om vad som står bakom. så, skyndar mig hem för att logga in på min internetbank för att där se... att ryan air faktiskt HADE dragit pengarna, puuh. Så det var ju en jävla lättnad! men nu ska jag packa Evelinas kånk, som jag så snällt fick låna, och sen springa till banken innan dom stänger. och ursäkta för blandningen av stora och små bokstäver som är långt från korrekt, men jag har BRÅTTOm! måste bara uttrycka min irritation mot s.k skyddade belopp på internetbanken - VAD fan har jag köpt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback