I was just thinking that this boat i sinking.

Sitter i min säng och undviker att gå upp. Måste dock gå upp snart egentligen, för att diska och för att gå till tandläkaren klockan 14.40. Men när jag kommer ut från tandläkaren står ju förhoppningsvis Filip där och väntar på mig, om han nu inte missar tåget. MEN det tror jag verkligen inte. Så det ska bli kul, tycker jag. Klockan är nu 11.03 och jag har verkligen ingen lust att gå upp. Har lite lust att sminka mig. Kanske gör det med i sängen. Imorgon ska jag till sjukhuset med och spränga lite njursten. För dom som missat det så får ni ju veta det nu, jag har en 4 mm njursten. Och den ska alltså bort imorgon. Är ganska nervös och så, men ska be om lite droger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback