seven days a week.

Idag blåser det så mycket vid kurorten så att det dånar i fönstrena på nionde våningen. Det var också snöstorm i morse när Daniel gick till jobbet, men det slutade innan han hann utanför dörren, vilket ju var tursamt. Idag har jag även tandläkartid 13.40 och imorgon har jag salstenta, för typ tredje gången i mitt liv. Nu sitter jag mest och väntar på att mitt hår ska torka, och detta gör jag med att strecha min nacke som har värkt i två dagar och som alltid även medför huvudvärk. Inte alls härligt om du frågar mig. Blev FÖRRESTEN sjukt glad när jag såg att Hultsfred bokat Gorillaz, men såg ca 2 sekunder in i lyckan att det endast var Gorillaz sound system. Kollade in dom och SJÄLVKLART gör dom bland annat dubstep remixer, av gorillaz låtar. Hatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback