1115

Åh, just nu har jag verkligen lust att anlita en spökskrivare. Finns det någon där ute som kan tänkas jobba för mig? Du kan få en femma! Jag sitter och skriver rapport till skolan, det är det som händer. Men det går tungt. Emellertid, inte riktigt lika tungt som igår vilket är bra. Men ändå, går fortfarande segt. Så ja, någon som skrev åt mig skulle vara underbart. Jag skulle kunna sitta brevid och ge lite riktlinjer. Är nog mest önstketänkande, får börja snacksa på mina vindruvor jag köpte igår och bestraffas för att jag inte började tidigare med den här rapporten helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: elin

låter som vi sitter i samma båt. vill bara att rapportjävlen ska blir klar. gärna av sig själv!

2012-05-29 @ 13:07:26
Postat av: ida

ja men eller hur. tvi!

2012-05-29 @ 13:26:21
URL: http://teethmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback