fml.

Idag skulle jag bege mig till skolan för att skriva omtenta i intellektuell egendom, som jag var 3 poäng ifrån att klara på första försöket. I alla fall, har tränat och det känns helt okej att skriva om den ändå. MEN så när jag kommer dit står det inte att jag var anmäld, och jag vet så väl att jag anmälde mig! Är så otroligt irriterad och arg nu, för att det enda som man får till svar när man försöker fixa problemet är ett högst oengagerat "nej det går tyvärr inte". Jag medger att Högskolan i Skövde har sin brister, och nu har dom fan ingen empati heller. Nu får jag alltså repetera allt om immaterialrätt ända till, kanske september då nästa omtentatillfälle är. Kul liv. Ännu en sak som ska bevaras i bakhuvudet hela sommaren. För att göra den här dagen bättre, eller kanske att strö salt i såren ska jag varva med att kedjeröka och sova. Tills Daniel slutar jobbet. Så ja, fml!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback