skeptiskt.

Har varit i skolan ett tag nu, ett ganska bra tag egentligen. Nu känner jag mig ganska slutkörd efter ett tappert försök till att väcka liv i mina immaterialrättskunskaper. Har nu gett upp för dagen verkar det som. Men imorgon ska jag och Evelina köra lite till, efter att jag varit på sjukhuset och röntgats lite som jag tydligen skulle göra igen. Så härligt med lite nålar i armen. Och jag skulle vilja påpeka att jag var ironisk där, eftersom mitt tonläge inte riktigt kommer fram genom min blogg.
Men min laddare låg kvar i datasalen i alla fall. Det kändes väldigt kul.

Kommentarer
Postat av: unni

I en väldigt kort sekund tänkte jag "har Ida tagit ut sin piercing i läppen?" men kom på att den har ju varit ute i många år haha

2012-05-15 @ 17:04:02
Postat av: malin

satan sikken snygg brud!

2012-05-15 @ 17:24:10
URL: http://summasbliss.blogspot.se
Postat av: jessica

puss!

2012-05-15 @ 17:30:26
Postat av: Sandy

Å va fin du är!

2012-05-15 @ 18:52:28
URL: http://dolora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback