behöver jag vara orolig?

Sitter med lite blekning i håret. Tänkte att jag skulle försöka få lite ordning på min urtvättade och dassiga hairdo. Egentligen behöver jag använda tiden till att designa en helt egen mobiltelefon i sketchup, men nej. Fast så är det ju alltid med mig så det är ju egentligen ingen nyhet. Men en annan sak med, Nisse har flyttat in i kollektivet. Nisse, hunden alltså. Det är kul och han ska bo här ett tag om allt går bra. Just nu är det mest jag och Evelina som delar på vårdnaden, vilket är underbart skönt. Så kan man ju både ha hund och ett liv menar jag. Bra att jag får något annat att tänka på med, för när jag går hemma med mig själv är jag mest bara för överanalyserande.

Kommentarer
Postat av: evelina

Skönt att ha någon som ser till att man får sin dagliga dos med syre och motion. He he

2012-11-01 @ 14:11:09
URL: http://roosaspik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback