0059

Sitter i sängen hemma hos min karl, medan han och Pontus spelar TV-spel i rummet bredvid. Och jag tänkte att jag kanske kunde göra lite nytta såhär klockan ett på morgonen. Varför kan jag inte ta tag i saker ca 14 timmar tidigare på dygnet? Igår fick jag feber i en hast också, men som nu gått över. Vet inte vad som hände där riktigt, men det har hänt förr så är inte överdrivet orolig. Var ju ett tag sen jag bloggade också, ja. Men alltså mitt liv är ganska innehållslöst just nu kan man kanske säga. Går mest i skolan, då jag ungefär bara har "eget arbete". Och med min dåliga självdisciplin så har det inte gått så bra. Ska i alla fall försöka jobba på nu den närmsta veckan och bli klar med mina kurser för sedan, mina vänner, är det dags för mig att påbörja mitt examensarbete! Spännande grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback